Aika menee nykyään ihan kauhean nopeasti. Tuntuu että vasta oli maanantai ja nyt on jo perjantai. Sitä ristipistotyötä teen edelleenkin, viimeiset pistot on käsillä. Ideoita on vaikka mitä, oon pistänyt ihan paperille mitä aion tehdä, muuten en muista.. Sitä huovuttamista meinasin nyt viimein kokeilla, SNY laittoi siinä helmikuun paketissa tarvikkeita. Vähän hävettää kun en vieläkään ole ehtinyt testata..

Huomenna on kummipojan synttärit. Jonkinlainen kortti pitäisi tehdä ja lahja käydä ostamassa. En kyllä yhtään tiedä mitä ostaisin, täyttää 12 vuotta ja pelaa jääkiekkoa. Kaikki jääkiekkovarusteet on jo olemassa. Onko kellään ideoita?

Vilma aiheutti mulle sydämentykytyksiä pari päivää sitten kun meni yhtäkkiä ihan jäykäksi, jalat petti alta ja silmät seisoi päässä. Mä olin ihan paniikissa, onneksi oltiin meidän äitin luona. Olin etsimässä päivystyksen numeroa kun äiti huusi että nyt meni ohi. Sitä kesti siis pari minuuttia ja sen kohtauksen jälkeen Vilma oli ihan normaali. Vilmaahan on aikaisemmin tutkittu, kun epäiltiin epilepsiaa. Mitään ei löytynyt ja lääkäri selitti jotain (en todellakaan muista tarkalleen) että voi olla jokin verenkiertohäiriö, mikä menee ohi eikä siihen ole hoitoa. Niitä kohtauksia on siis ollut jotain yksi vuodessa.