Pari päivää sitten me mentiin kattoon Tittaa. Ja mä oon siitä ihan innoissani jo autossa, hypin pitkin autoa ja vähän ulisenkin. Oikeestaan mä teen tätä aina kun ajetaan hiekkatiellä, mummolaan kun mennään sellaista pitkin. Kuitenkin, päästiin pihaan ja olin ihan onnessani ja syöksyin mamman sylin yli autosta ulos. Mutta mun tassu jäi kiinni mamman kaulaliinaa ja multa irtosi kynsi. Kyllä sattui ja paljon :( Ja sattuu vieläkin, pitää oikein ontua sitä jalkaa.

Ja Betten nenään on tullut sellanen patti. Mamma on siitä enemmän huolissaan kun mun jalasta. Eläinlääkäri sanoi ettei sille voi mitään, ei oikein tiennyt mikä se on. Mamma on huolissaan kun Bette on jo niin vanha. Ja sitten se hoitaa Betteä koko ajan, eikä mua ollenkaan. Bette on kyllä ihan virkeä vielä, ei sitä vanhuutta huomaa kuin noista pateista ja harmaasta mitä sillä on tassuissa.

Vilma ei kyllä oo mitenkään kipeä. *koputtaa puuta* Paitsi mamma sano että Vilma on vähän pölvästi. Onkohan se joku tauti.. Aamulla kun mamma sano että mennään pissille niin Vilma alkoi ulisemaan ja pyöriin ympyrään. Eikä me voitu mennä vähään aikaan ulos kun mamma vaan nauro sille..

Tänään ollaan mummolla hoidossa kun mamma menee työkavereiden kanssa syömään. Mutta sitten alkaakin viikonloppu. Paitsi että mamman pitää askarrella ja tehdä kaikkea myyjäisiin. Mutta kyllä mä osaan sen huomion kääntää, ei tarvii kuin vähän kököttää..

270057.jpg

Bette sanoo kaikille moi, ja näyttää miten kerjätään ruokaa..