Sain eilen kivaa postia Triiniltä toveri kesäkuun puitteissa. Oli paperilähetys, ja ihana sellainen. Erilaisia papereita ja sellaisia kuvia mitä en oo ikinä nähnytkään missään. Ja lakua. Kiitos. Laittaisin kuvan, mutta tää kone sekoilee jotain ja kun yritän siirtää kuvia koneelle tää menee jumiin.

Edit 21.6: Tässä kuva lähetyksestä

677536.jpg

Ihanaa, on perjantai. Jos viikonlopun sää pysyy tuollaisena sateisena niin mulla on hyvää aikaa askarrella :) Oon tehnyt aika paljon 3d-kortteja viime päivinä mutta kuvia en oo ehtinyt / muistanut / jaksanut ottaa. Samaa tyyliä kuin ennenkin, niin en viitsi aina niitä tänne kuvata.

Ilmottauduin muuten mukaan SAY3:een. SAY2 jatkuu vielä tämän kuun. Mulla on ollut siitä niin positiivisia kokemuksia, että pakko se on tuohon kolmoseenkin osallistua. Eikä mulla muuten ole hajuakaan kuka mun SAY on. Postileimaa oon tutkinut mutta ei se paljon auta :)