Monesta blogista oon kateellisena katsellut mitä kaikkea ihanaa ihmisillä on. Esim. Keräilytaivaassa kannattaa poiketa jos tykkää retrosta ja kaikesta ihanasta. Päätin sitten minäkin esitellä jotain keräilyn kohteita ja perustaa niille ihan oman kategorian. Aloitetaan näistä retrojutuista, lisäilen sitä mukaa kun jaksan ja saan kuvattua..

Hirvilamppu. Toimiikin jopa. :) Taustalla 70-luvun (?) tapetti jota löytyi mummolan vintiltä 3 rullaa.

1712752.jpg

Erilaisia purkkeja. Noita alimpia mulla on noita kolmea väriä useampiakin. Keltaiset sain mummolta, muut oon löytänyt kirppareilta. Omenapurkkeja ei ole kuin yksi, noita kukkapurkkeja kaksi.

1712749.jpg

Muoviastioita. Tarjotin on kyllä peltiä. Tuossa on vaan osa muoviastioista joita oon hamstrannut kirppareilta. Noihin maustepurkkeihin oon aivan ihastunut.

1712753.jpg

Juomalaseja. Tuossa 3 erilaista, niitäkin löytyy lisää enemmän kuin ehdin käyttää. Mutta pakko niitä on aina ostaa kun jostain löytyy :)

1712769.jpg

Keittiön tuolit ja pöytä, josta tosin ei näy kuin pöydänjalka. Nämä on äidin vanhat, en antanut heittää niitä pois ja ne kulki mukana muutosta toiseen, nyt on viimein sen kokoinen keittiö jonne ne mahtuu.

1712773.jpg