Sain vihdoin laitettua keittiössä paikkoja, mm. tuon hyllyn paikoilleen:

1306991.jpg

Sinne jäi tyhjä kohta ja halusin siihen heti jotain, enkä tietenkään löytänyt kotoa mitään mikä siihen olisi käynyt, joten tein paperista ja kartongista "taulut"

1307010.jpg

Lähikuva yhdestä:

1307001.jpg

Löysin aikoja sitten mummolan vintiltä vanhan tuolin, nyt se hiottiin ja maalattiin ja mä töhertelin siihen kuvion:

1307015.jpg

Nää ei ole uusia, mutta tuli mieleen että jos joku tietää ovatko suomalaista lasia vai mitä, niin olisin kiitollinen tiedosta. Tarkoitan siis noita violetteja laseja, tuo purkki tuolla taustalla ei kuulu joukkoon :) Ja tiedän, että tuo keskimmäinen lasi on Iittalan.

1306988.jpg

Tähän ajattelin osallistua.

Mitäs muuta.. Värivaihdossa on vuorossa vaaleanpunainen, siihen teen tänään askin ja atc-kortin. En ole paljoa ehtinyt askartelemaan, oon leimaillut magnolian kuvia, mutta mä en onnistu millään värittämään niitä niin että tykkäisin. Vinkkejä miten saa värityksen onnistumaan? Oon katsellut blogeissa miten kaikilla on tosi upeita väritettyjä leimakuvia, mutta en vaan onnistu. Oon kokeillut erilaisia tusseja, puuvärejä, vesivärejä.. No, kai siinä harjoitus tekee mestarin :)