Loma loppui sunnuntaina, vaikka mä olisin kyllä mielelläni ollut lomalla vaikka koko vuoden. :) Aurinkoa ei kyllä pahemmin lomalla näkynyt, vettä tuli sitten senkin edestä. Mutta sainpahan sisällä tehtyä kaikenlaista. Ainakin eteisestä on kuvia luvassa kunhan saan sinne listat paikoilleen. Korttejakin tuli tehtyä vaikka kuinka, niistäkin voisi muutamasta laittaa kuvan jossain vaiheessa.

Kävin Jämsän Papruksessa metallityökurssilla ja innostuin siitäkin. Jotain oon jo ehtinyt saamaan aikaiseksi, harjoitusta tarviin kyllä vielä ja paljon.

1873572.jpg

1873573.jpg

1873575.jpg

Suosittelen kyllä noita kursseja, oli hyvä ohjaaja ja kiva porukka.

Jotain on tullut ostettuakin, oikeastaan vaikka mitä. Laitan nämä leimat tuonne omaan sivuunsakin, mutta tässä siis uudet leimasimet. Tai no nuo Magnoliat mulla on ollutkin mutta nyt vasta kuvasin ne. Tästä puuttuu vielä pari leimasinta kun unohdin ottaa kuvat, lisään ne tuonne omaan sivuunsa jossain vaiheessa..

1873559.jpg

1873568.jpg

Oon myös osallistunut pariin vaihtoon: Joulumuorin yllätys, talviaiheinen leimakuvavaihto, Miukulan leimakuvavaihto ja Salainen joululahjavaihto. Joulu alkaa näköjään jo olemaan mielessä, oon saanut tehtyä pari joulukorttiakin jo.

Tässä vielä kuva tuholaisista. Kolmas koira puuttuu kuvasta kun ei niitä ikinä saa samaan kuvaan jos eivät nuku. Kyllä ne tuossa kuvassa näyttävät kilteiltä mutta totuus on toista :)

1873558.jpg