Moikkelis moi!

Eilen käytiin mamman, mummon ja Luciferin kanssa lenkillä. Mamman veljen kissa Kiki kulkee aina meidän mukana lenkillä, se on ihan hölmö, vaanii meitä puskista ja kiipee puihin. Mutta eilen tulikin toinen kissa vastaan. Mummo kertoi että se aina kiusaa meidän Kikiä. Eilen ei kiusannut, me tytöt meinaa ajettiin se karkuun. Nostettiin kauhea meteli kun se meinasi käydä Kikin kimppuun. Ja niin se vaan pinkoi pakoon. Me ollaan Kikin omia henkivartijoita.

Sitten illalla meinasi mennä hermo. Siis mun paikkahan on mamman vieressä kun mamma on jo mennyt nukkumaan ja lukee sängyssä. Mutta eilen Vilma menikin siihen eikä mamma suostunut ajaan sitä pois. Mä jouduin kököttämään ja käyttämään kaikki keinot eli näyttämään söpöltä. Ja siltikään se ei siirtänyt Vilmaa. Sitten mun oli pakko ottaa iso loikka Vilman yli ja ängetä siihen mamman kainaloon. Mamma naureskeli mulle että oon mukamas läheisriippuvainen.. Mikä sekin on?

Mutta nyt niitä kuvia kun se piuha on vihdoin mukana.. osa niistä on aika huonoja kun ne on otettu vanhalla kamerakännyllä.. Laitetaan alkuun vaikka musta kuvia, oonhan niin kuvauksellinen:

270059.jpg

270063.jpg

270062.jpg

270065.jpg

270070.jpg

Tässä on mun kökötysasento. Noin kun vähän aikaa istuu niin mamma ei voi vastustaa ja rapsutuksia tulee varmasti..

270061.jpg

Tää on vähän hölmö kuva, mutta olihan mun tutkittava että mikä sillä mammalla on kädessä, jos vaikka olis syötävää..

Ja sitten jos laittais vähän muistakin kuvia, ihan vaan tasapuolisuuden nimissä:

270058.jpg

Mä ja Bette. Aina se änkee mun kainaloon..

270064.jpg

270073.jpg

270068.jpg

Vilmakin yrittää söpöstellä.. 

270067.jpg

Tässä me ollaan kaikki.

270072.jpg

Me ollaan Vilman kanssa tottuneita reissukoiria. Autossakin osataan ottaa näin rennosti..

 270069.jpg

Betten irvistys.. Hui kun se on välillä pelottava..

270071.jpg

osaa sekin söpöstellä..

Jos nää riittäis vähäks aikaa. Mamma sano että sekin haluaa laittaa kuvia. Joistain korteista, onko ne mukamas mielenkiintoisempia kuin mun, tai siis tuota meidän kuvat..