Joo siis taas mä oon ihan surkeana.

628606.jpg

Ai miksi?

628607.jpg

Bette on TAAS vienyt mun paikan. Siis se on mun paikka, mun tyyny!

628608.jpg

Ei kiinnosta. Tää on mun paikka nyt.

Mutta tällä kertaa mä en luovuttanut näin helpolla. Olin meinaan aika ovela. Katoin ikkunasta ja haukahdin, niin eikös Bette mennyt lankaan ja lähti kattomaan mitä siellä ikkunan takana on..

628609.jpg

Hah, se on mun paikka taas! Vilma oli kanssa hölmö, sekin meni kattoon mitä mä haukuin.

628610.jpg

Tässä mä kattelen ikkunasta OMALLA paikallani.

Eli loppu hyvin, kaikki hyvin.

Meille tulee nyt varmaan viikon blogitauko, kun mammalla on loma. Eikä sillon viitsi nyhjätä tietokoneella kun on parempaakin tekemistä. Kuten mummolassa herkuttelu, metsässä juokseminen, herkuttelu, nukkuminen, herkkujen kerjääminen :)