Viikonloppu oli kiva. Eilen oltiin mummolassa monta tuntia kun mamma auttoi pikkuleipien leipomisessa. Ja siis mä en saanut yhtään taikinaa, en vaikka kuinka kerjäsin. Ei oo kuulemma koirille sopivaa ruokaa. Hyppäsin mä kerran pöydällekin, mutta mamma ei antanut mun auttaa leipomisessa. Sano vaan että onneks ei ollut vielä ehtinyt alkaa leipomaan, ei kuulemma olis ollut kivaa jos olisin ollut ihan jauhoissa.

Mamma sanoo että kohta on joulu. Sillä on kauhea pino joululahjoja kotona, mutta yhdessäkään ei oo mun nimeä! Siis meinaako se etten mä saa yhtään lahjaa, en mä nyt niin tuhma ole ollut. Ei siellä kyllä ole Vilmalle eikä Bettellekään lahjoja, jos mamma onkin piilottanut ne johonkin.

Bette on nyt ollut meillä vuoden, vaikka mamma sano että siitä tuntuu kuin se olis ollut meillä kauemminkin. Hyvin me ollaan pärjätty, alussa mamma vähän epäili mitä tästä tulee kun koko ajan tapeltiin. Mutta nyt me ollaan jo kavereita.

304151.jpg

304152.jpg

304156.jpg

Vilma on ihan myyty kun mamma rapsuttaa sitä mahasta, kattokaa nyt sitä:

304157.jpg

304158.jpg

Ja vielä pari kuvaa Lucista piristykseksi:

304153.jpg

 

304154.jpg